soligt

Idag har det vart soligt o fint :) hoppas det fortsätter så!
Med oss är alltind bra, lilleman växer så det knakar, han är nu 60cm lång :) Det går så fort ! Kul o se alla framsteg.
Idag har mamma och pappa vart här och satt upp en lampa i köket, sen fikade vi o så :) Har även tvättat.. nä nu ljög jag. PIA har tvättat åt mej, jag bar bara ner tvätten, heehe:P
Imorgon kommer Charlie på besök :) det ska bli trevligt för det var väldigt längesen ! Så då ska vi sitta o skvallra lite ;) hahah . mjaa..
På tisdag så ska jag åka till Ikea med mamma o handla lite till Williams rum =) ska utplåna de sista rosa .. (trodde ju att han var en tjej i magen, enligt UL då, för er som itne visste ,haha) Väldigt komiskt det där, självklart säger dom aldrig till 100% ett visst kön, men hon sa verkligen att det finns ingenting som tyder på en pojke, då ser det helt annorlunda ut. Okej tänkte jag och vad gjorde jag ? Gick på stan o handla massa rosa, självklart. Aa tillslut hade jag 2 garderober med ROOSA bara. Jag älskar rosa, så det tyckte jag att min "dotter" skulle vara klädd i jämt typ, hehe. Kan ju lova att det blev en chock när jag hade tryckt ut honom och såg en pung ! hahah men det var roligt, jag skrek till Hampus om och om igen, "Hampus det är en pung här, en puung" hahah, han vart lite förvånad han , och svimfärdig ;) Och jag är glad att det var just min prins som låg där inne, för han är det vackraste, underbaraste och mest älskvärda barnet som finns <3
Jag kan ju tillägga att jag inte tänker kolla nått kön på nästa barn iaf :-P
Sen tänkte jag bara berätta en äcklig sak, tycker jag iallafall ..
Jag tycker att fåglar är äckliga, och speciellt småfåglar usch. Ja iallafall så traska jag omkring i lägenheten med en lite ledsen kille, när jag hörde värsta dunsen mot rutan, och det såg ut som typ en tennisboll kom flygande. Det första jag tänkte va såklart att nån kasta nått på rutan hehe , men så såg jag massa fjädrar som flög omkring, blä o neranför ligger det en liten död fågel på min balkong. Usch, Hampus mama fick komma o ta bort den.
Så igår så hör jag en till duns, ja då äre en till jäkel som har flygit in i rutan. Jäkla fåglar o verka tro att dom kan flyga rätt in här :-P

Ja det var väl allt för den hjär gången, nu ska jag sova med prinsen =) see you

Kommentarer
Postat av: sanna

Ja det vill jag gärna göra :) Puss <3

2010-04-12 @ 08:02:32
URL: http://sannalovgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0