Tävling

Rösta på min älsklingsbebis här ! KLICKA OCH RÖSTA Gör det en gång varje dag så e ni jättesnälla :) 

Nu ligger min sötnos och sover, i sin egen säng , den ni ;-) haha. Var på tiden :-D Jag ska äta lite mat jag, var ju ner på stan och åt med mamma o pappa, vi åt på Cin nånting´, italienska resturangen på södertorget , fick skit liite mat, men det var meningen att man skulle äta förrätt o grejer men det gjorde inte vi. Så ringde mamma för ett tag sen o hon sa att dom skulle äta igen haha :-D 
Köpte lite grejer till William oxå , kan visa :) jättefina kläder. Kan ju inte låta bli :-P Köpte även en tröja till Hampus :) Nu ska jag värma lite pasta med fläskfilé och champinjoner som jag gjorde igår :) väldigt gott . 
Adjökens 

  Och ett par mörkgröna byxor från H&M men dom fanns de ingen bild på .. 

Glöm inte att rösta snälla :) puss hej 

Kommentarer
Postat av: Grynet mamma till lille Vidar

sv: Åh tack så mycket :)

William var ju sockersöt han med. Väldigt fint namn! Hade velat att ha ett barn som hette så men kusinen heter William så det blir knasigt med två :)

2010-04-25 @ 00:41:20
URL: http://grynis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0