tråk

jaa jag vet att jag e tråkig o inte uppdaterar, men känns inte som om jag hinner, och när jag har tid då äre massa annat  ivägen =) så är det.
har precis kikat klart på desperate housewives och ska fortsätta diska sen ska jag nog gå o lägga mig, e rätt trött. William ligger o sover sen 19.30 =) skönt .. han sover mkt bättre nu när han får ersättning, så det är skönt.
Idag har vi först gått till ica maxi och barnens hus, skulle köpa sånna där dreggel haklappar till honom, men det var slut =/ sen gick vi ner på stan Williams faster :) Mackan och  Erika har oxå vart här o hälsat på , dom hade bullar med sig :D mm haha.
Imorgon ska vi gå utmed erika, sen till bvc, undra hur mkt han gått upp nudå.. hm :P på em kommer mamma, hon har köpt en mat stol åt william , fast han ska få den av sin farmor hehe. En tripptrapp stol, lika bra o ha en sån så slipper man köpa en "bebisstol" och sen en större. Så är det , och nu måste jag diska lite grann, jag ör så dålig på att diska . behöver en diskmaskin . kanske ska önska mej en, fyller ju faktist år om 2 veckor;) haha skulle inte tro att jag får nån . dagen efter min födelsedag ska jag hampus & william åka till hampus farmor och hälsa på, det ska bli roligt :) och dagen efter det ska jag äta med klassen :) roligt roligt . mamma ska ha William då.. hmm blir nog inte borta alltför länge om jag känner mig själv. Tur att det e på kvällen så han sover hehe.
Nu har jag verkigen inte tid nå mer ;) jag ska updatera med massa bilder snart !! pysshej

Kommentarer
Postat av: Ella

Tack så mycket! Ja det gick jätte bra :)

kram

2010-04-21 @ 20:06:35
URL: http://mammaellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0