Vår

Hoppsan nu var det ett tag jag skrev igen, hehe.
Har iaf vart hos mamma o pappa i typ en vecka haha så nu är dom nog less på mej ;) nerå.
Har umgåtts med min moster och små kusiner som vart här på besök från Österrike, ätit påskbord hos mormor, och hos Hampus mamma, tagit det lungt och vart in till stan o kika lite o sånt bara.
Har egentligen inte så mkt tid att skriva nu heller, måste plocka lite här innnan jag ska sova ! William sover sen 19.30 typ. Har lagt böcker under huvudänden på spjälsängen så jag hoppas han kan sova bra inatt. Han är skit snorig fortfarande så han har sovit jättedåligt på nätterna, vaknat mkt osv. Stackars hjärtat <3
Imorgon ska vi till BVC och väga och mäta som vanlgit, få se hur mkt han har gått upp =)
Har även tagit endel bilder på honom som jag tänkte framkalla oxå. Hmm just ja kom på att på söndag är våran älskade lilla son TVÅ månader , Shit känns verklgien skit konstigt, vart det så längesen jag låg och tryckte på förlossningen haha ! Gud jag saknar verkligen magen ibland, och jag saknar verkligen förlossningen. Den var underbar, fastän det gjorde ont, såklart . Men allting gick så jäkla smidigt och sådär så jag fasar inte för nästa, när nu det blir, utan tvärtom, jag ser framemot det jättemycket . Men det lär inte hända på några år.
Ja nu ska jag gå o fixa lite som sagt , får väl se när jag skriver igen =) Förresren hoppas att vädret blir lika skönt imorron som idag :) 10 grader idag vilket betyder vår, och vem fyller år på våren om inte jag:) hehe.
See you folks.

 


VÄRLDENS VACKRASTE BARN <3

Kommentarer
Postat av: erika

vilka fina bilder! :) måste få träffa er snart! <3

2010-04-08 @ 22:45:18
URL: http://eeriiika.blogg.se/
Postat av: sanna

Så fin lillkillen :) Kram påer!

2010-04-08 @ 23:44:43
URL: http://sannalovgren.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0