Varmt

Idag är det varmt ute, redan 14 grader på balkongen :)
William vaknade klockan 4 inatt, åt och somnade om till 8. Då låg vi o pratade i sängen ett tag och sen gick vi upp och jag duschade o så. Sen blev han trött kl 9 och då somnade han direkt när jag la ner han i sängen, och sover än :) Skönt

Idag fyller Erika år, grattis !
Ska gå dit senare, vid 13 tiden tänkte jag :) Rätt bra o komma tidigt för då finns allt fika kvar :-D haha

Förresten, jag behöver verkligen en ny design. Och ingen gratis , har ni nå tips på nån som e duktig på att göra ?:)

Glöm inte att rösta på William 1 gång om dagen :) http://www.viforaldrar.se/omslagstavling/?view-id=29435

Nu ska jag lägga mej brevid prinsen ett tag :) Tjingeling

 En sån här fin jacka har William fått av sin mormor, fast det är utan luva=)


Kommentarer
Postat av: Sandrah, Colin´s mamma

www.jonaslindberg.blogg.se är jätte bra han har gjort massor till mig och min syster. Fin jacka. Jag har röstat. Kram

2010-04-25 @ 11:40:59
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0