Tisdag

Hejsan, idag har vi vart på stan med farmor Pia=) köpte lite kläder i 62 till William som vi förövrigt bestämt att han ska heta=) Hittqde även kläder åt mej själv på H&M, gud va skönt det är att kunna köpa vanliga kläder!:)
Sen blev hjärtat hungrig och vi åkte hemmåt. Stannade och åt middag hos Pia oxå, och där var även  farbror stellan & malin & kusin Hugo :) 
Imorgon ska vi till BVC och väga & mäta honom :-) Han har säkert gått upp en massa , så mycet som han äter ! min stora kille=)
Jag ska snart gå o lägga mej i sängen o titta på tv tänkte jag, är jättetrött.. fast jag fått sova hur mycket som helst inatt.

Just ja; du, Caroline som kommenterade, Tack så jättemycket ! Vad heterdu i efternamn?

Nu ska jag titta lite på tv ! Blir inte så mycket updatering här just nu , har inte så mycket tid för att sitta vid datorn, och lika med sms , om jag inte svarar så är det för att jag inte kan just då och sen kan jag glömma bort det. Så det är inte så att jag inte vill svara, hehe.
Men ha det  så bra :) fridens liljor;)

 Min finaste älskling <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag heter Östergren i efternamn :)

2010-02-16 @ 20:55:02
Postat av: sanna

åh så fin han är lillplutten! Längtar tills jag får träffa er! vilket blir snart :D Puss <3

2010-02-16 @ 22:11:50
URL: http://sannalovgren.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kanske hur söt som hellst :) han är nog lik er båda ser det ut som. Hoppas allt går bra och att du får sova lite iaf om nätterna. pusspuss, Lillen

2010-02-16 @ 22:18:57
Postat av: Sandrah

Fint namn jag funderade på det jag med fast hans storebror heter Ville så det skulle bli för lika :P Söt han är!

2010-02-17 @ 13:14:07
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/
Postat av: Linda

William är ett fint namn, min son heter william-ELIAS! Hoppas de går bra för er.

2010-02-17 @ 13:26:53
Postat av: Micaela

vilken liten prins ni har! :D <3

2010-02-17 @ 16:02:45
URL: http://mmicaela.devote.se
Postat av: Pety & Isabel

guud va sööt han e :)

2010-02-18 @ 08:11:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0