juli 12 2010 tand

Tjenis . Idag upptäckte jag att min lilla killes tand har spruckit upp :) ÄLskade lilla barn <3 Man känner den jättebra oxå , tur att jag inte ammar längre hehe ;) Han växer så fort . Inte alla som får tänder nu heller :) Nästa månad e han ett halvår.. shiit tyckte jag nyss födde sötnosen =)
Idag har jag lämnat nycklarna till gamla lägenheten till en kille, skönt då e man av med den :) Rutan e fixad oxå . Var ju nått smarto som kasta sönder den. Och jag tror jag vet vilka oxå . Antar att det e dom när dom går o glor i backen när man ser dom ! Fjantar .  Tur för dom att dom inte hade sönder rutan där vi bor nu kan jag säga.¨
På kvällen grillade vi med Mackan & Erika . Gott somfan var det :)
Imorgon blir det jobb 8-17 . Nu ska jag fortsätta titta på Dr Drew , så jävla bra . Tjaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0