Tråkig??

Japp det e vad jag e, hehe :) Men orkar inte sitta o skriva blogg varje dag. Har vart fullt upp med flytten o sådär.. Den blev ju försenad 2 dagar, men nu e allt på plats och jag trivs skitbra här:-D såå nice med altan så kan man gå ut o sätta sej o sola när hjärtat ligger o sover osådär :)
Idag har Erika vart här, o vi har vart lite här o var.. Sen kom mamma o pappa oxå :)
Imorgon blir det iallafall bad :) Ska åka med Pia & Hugo.. ska försöka få sola lite iallafall ! blir väl inte så mkt bad, har blivit en badkruka faktist. Och det e för kallt för William att bada, iallafall i havet.
Resten av veckan har jag ingen aning om vad som händer, förutom i helgen, då ska jag vara med mina 2 älskade änglar :)
Nu tänkte jag sova så man orkar upp imorgon. Ha det så bra i sommarvärmen :)

Kommentarer
Postat av: fraajs-blivande mamma♥

SV ; Hej , ja allt är bara fint med oss , som vanligt =D har börjat vänja mig vid att alltid må bra nu. Känns riktigt skönt att inte ha nå problem eller så.. Men det kommer vell ( peppar peppar ) . Tack för tipset förresten , det hade jag aldrig tänkt på själv . Men som tur är så är den lite för stor , så det lär inte vara nå problem , men annars åker den av fort som tusan , för klippa i den vill man INTE =)



Hur är allt med er ? Går flytten bra ?

Kram

2010-07-06 @ 10:07:55
URL: http://fraajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0