Besök

Imorse gick vi upp kl 7. Gjorde iordning min lilla älskling sen duscha jag själv och sminka mej o platta håret, ja sånt där vanligt :) Skyndade mig lite eftersom jag skulle till polisen vid 11 och göra pass. Men vid 9 tiden ringer det en tant o frågar om hon får kika på lägenheten 10.30 så det var bara att börja panikstäda lite. haha, plocka undan o greja så hon såg nått :-P skit stökigt hehe. men nu e det fint.

Challe dök upp innan tanten kom. Och sen skjutsade hon mej till polisen, men det var 1,5h väntetid, så då sket jag i det. Vi åkte tillbaka o sen åkte vi o handlade lite o sådär.

Imorgon hade jag planer, men det sket sig. Jag ska jobba istället, 7h bara men det duger. Ska även jobba 16-08 på mån-tis. Skit nice , älskar verkligen den turen. Man kommer dit o umgås lite, ja vi umgås faktist. förutom när man delar medicin då men annars sitter vi o pratar, dricker the osv. skit skönt e det, behöver bara finnas till !:) o alla e skit roliga o snälla så det är jättekul, trivs skitbra. Ja som sagt så kommer man dit o umgås, äter lite o sen går man o lägger sig, går upp vid 7 tiden och tar 7.55 bussen hem :) Hoppas verkligen på fler sånna turer, och det vet jag att jag kommer få ;-)

Nä nu ska jag snart hoppa i sängen, e trött som tusingen :) Ha det så bra för det ska jag verkligen ha ;)


 finaste i världen <3

Kommentarer
Postat av: Sandrah, Colins mamma

Jo vi har provat lite potatis och palsternacka, sen potatis och gröt. Han gillar allt hehe. Han har fått smaka lite macka och sugit på äpple om vi äter det. Han får smaka det vi äter liksom lite grann sådär. Han älskar det och är jätte duktig :) Kram

2010-06-02 @ 21:45:43
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/
Postat av: Sandrah, Colins mamma

Ja men det är mysigt när dom börjar äta :P

2010-06-02 @ 22:26:25
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0