Rubrik?

Idag kom Erika förbi vid 12.30 tiden och vi gick ner på stan, hon skulle på något möte så jag och prinsen gick och tittade lite själva. Hittade inget speciellt, eller det fanns massa fina grejer men orkade inte prova något. Inte för att det är något problem att prova kläder när jag e med William, han ligger/sitter så snällt i vagnen och leker med sina älskade leksaker. Han har en favorit som han fick av sin faster Karin :) Sen älskar han sina laban grejer oxå, hehe så söt :)
Efter att Erika var klar gick vi runt och tittade lite mera. Sen åtvi en glass på mcdonals och då fick lillhjärtat mat oxå.
Fanns inte så mycket att titta på längre så vi tog bussen till Ica maxi , orkade inte gå haha . Fixade Ica kort , var ju på tiden ;) numera är man ju stammis på Ica maxi, en riktig storkonsument !! haha. Brukar ofta ta en runda till Maxi o handla grejer, jag brukar inte storhandla för det behövs inte, tror inte jag lägger så mkt pengar på mat, handlar lite då o då bara, så brukar jag ofta gå förbi Barnens Hus, älskar den affären :-D

Imorgon tänkte jag sätta mig på Pias baksida och sola lite, det behövs verkligen, jag=snögubbe, hehe. Sen ska jag träffa Leila =) Alltid lika roligt, vi ska promenera lite. Hon e fan alltid ute o går den kvinnan, lika bra o joina henne så man slipper rullar fram snart. Folk pratar om "Beach 2010" men den har jag lagt på hyllan för längesen. Åter kommer till "Beach 2012" maybee, haha.
Pia och kidsen ska till Furuvik och bada imorgon, skulle ju vara trevligt, men som sagt, 2012 var det ja.. Nejdå men det måste vara snorkallt där, usch.

På onsdag ska jag jobba lite, 3timmar, ord. skulle ut & äta (?) så jag ska jobba 3 timmar. Hm alltid nånting iaf :) Så skönt att jag har börjat jobba lite nu, det behövs verkligen =) Ska köpa vagnen i juli tänkte jag, det är ju en framåt  vagn, och man ska ju ha barnen vänd mot sig först.. Men jag undrar hur länge? Äsch kan köpa vagnen och börja använda den i höst.

På torsdag ska jag gå på stan med Sanna, måste köpa present till Williams kusin Hugo som fyller 1år den 29onde! Sjukt vad fort tiden har gått alltså. På fredag ska vi grilla hos Pia och sen ska jag och Hampus umgås lite med Mackan & Erika ett tag, tror jag (?) tänkte dricka nån cider, eller ja 2 st hehe, tänker inte sitta som nått fyllo och mata min son på morgonen när han vaknar direkt. Hatar sånt, barnen ska inte behöva känns alkohol lukten!
Dessutom ska jag jobba kl 8-20  på lördagen så.. Då får min sötnos vara en heldag med pappa :)

Nu börjar det bli too much text så nu slutar jag och säger Godnatt för nu ska jag sova!




FINASTE BEBISEN NÅGONSIN <3 jag älskar dig v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0