26052010

Nu är vi ensamma igen, jag och William. Han ligger och sover för tillfället, eftersom han gick upp 6.30 med Hampus, själv sov jag till 8 :-D Skit skönt. Jag är så seg idag, ont i halsen och förkyld ont i huvudet m.m.
Idag kommer mamma o pappa hit. Kanske ska köra lite, om vi hinner då. Annars blir det bara lungt, kanske en promenad :)
Min lilla älskling e så duktig, han blir så stor, och stark, hehe. Han vill stå hela tiden, och försöker sätta sig upp hela tiden när han ligger. Igår satt han själv oxå :) Men såklart e han fortfarande lite ostadig. Åh jag längtar tills man kan ha sittvagnen, men vill inte ha den nu för det blir ju skitjobbigt för hans rygg, om han ska sitta hela tiden alltså. Så det får vänta ett tag till. Sen vill jag inte ha vgnen vi har nu heller, den e inte alls nå fin i sittvagn. Men ska ju köpa en ny snart :)

Igår skrev vi kontrakt på nya lägenheten. Så den här är nu uppsagd. Hon skrev att den e tillgänglig f.r.om. 1 juli men man kan ju hoppas att nån vill ha den tidigare :-D Får flytta till mamma o pappa sålänge då ju :-D kan ställa alla grejer i nya lägenheten, får ju nycklarna till den 1 juni.
Vi (läs jag) valde tapeter o sådär oxå. Blir nog jättebra. Hampus höll på dog så var tvungen att skynda mej, hehe. Tog svarta golv i hallen & köket, ska bli spännande o se hur det ser ut :) Det blir mest ljusa tapeter oxå. Förutom i Williams rum, där e det mörkgrått, och i vårt sovrum, där e det brunt.

Igår kom hann vi med mycket. Först var vi ju på Gavlegårdarna och sen gick jag o Hampus hem till Andersberg, fast först åt vi på Mcdonalds. Usch gillar inte det längre. Anyway efter det gick vi och hämtade William hos hans farmor, och gick hem. Jag och William gick o lag oss, var skiittrött. Vi sov i 3h :) Direkt när vi vakna åkte vi till Valbo, Hampus köpte byxor. Sen hem och umgicks med Mackan & Erika =) hehehe alltid lika kul med våra sjuka karlar. ;)

Nu håller jag på tvättar, som vanligt. Väntar på  Våra Bästa år ska börja. Ska vila lite först. Adjö


Kommentarer
Postat av: erika

ja våra karlar är sjuka ;p

2010-05-26 @ 12:47:14
URL: http://eeriiika.blogg.se/
Postat av: Sandrah, Colins mamma

Hej! Jo jag kör med allevo. Det var inte toppen. Jag tror mer på vanlig sund mat och träning :P Allt bra med er? Kram

2010-05-27 @ 09:03:06
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0