3 månader

Ja idag är min plutt 3 månader. Tiden går så snabbt hehe :) Jätteroligt att se han utvecklas! Längtar tills han kan gå :) Han är inne i en ingen storleks period oxå. Skrev ju att han han bytte storlek till 68 nyss, men alla 68 e förstora, förutom en tshirt men den kan han ju inte ha hela tiden. 62 e lixom lite för korta och 68 way to långa så de e lite knepigt, men han får ha 68 bodys och 62 byxor hihi :)

Just nu ligger han o sover. Vi har badat tillsammans, jättelänge. Skitskönt var det och han låg och pratade med shampoo flaskorna, men som vanligt svara dom inte ;-) hehe. Sen gick vi upp och jag traska runt med honom här inne så somnade han i min famn, helt trött lillhjärtat :-P

Jag försöker få tag på PFV, men som vanligt e det typ omöjligt. Antar att dom har lunch nu men ett nummer e inte "utknappat" så trackar dom på det, haha. Vill jobba. Så trött på det här fattigmanslivet HAHA, skulle va skönt o få lite mer money:-D Hoppas man får jobba lite nu i maj, få blir det mkt pengar i juni, får ju skatteåtebäring. Då kan man köpa lite nya grejer till lägenheten.

Nu ska jag lägga mig o kika på tv innan prinsen vaknar :) tjingeling


Ja och medans jag skrev det här så vaknade han och ville ha mat, nu sitter han i sin babysitter och pratar lite =)
Just ja , glöm inte att rösta på den sötaste bebisen i världen <3 RÖSTA HÄR




Kommentarer
Postat av: Sandrah, Colins mamma

Ah okej:) Har du pfvs nya nummer dom har bytt till bara ett nummer till alla ställen för ett tag sedan. Det är superskönt att jobba. Jag har ju jobbat sen han var 5 veckor. Man uppskattar tiden hemma mer då också :) Kram

2010-05-10 @ 14:34:29
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0