Dear John

Äntligen har man plats i förrådet igen !:) hehe skit skönt. Som tur e så fårvi ett eget förråd när vi flyttar, alltså ett rum med en egen dörr, så slipper man dela. Skita skönt ;)
Håller på tänker lite hur vi ska ha i nya lägenheten, blir nog märk gråttt i Williams rum =) Så skönt att ha ett eget rum till honom. Förstår inte hur vi skulle fått plats annars, hehe.
I höst ska jag plantera jordgubbar oxå så dom kommer till nästa sommar, då ska jag plantera massa annat. Ska även köpa sandlåda och en pool till Willepill =) Sen ska vi måla staketet och Hampus pappa e ju snickare så han ska bygga in altan åt oss :-D Kommer bli så skönt. Den här lägenheten e helt perfekt, sol hela dagen + kvällen... Känns jättebra att bo i en lägenhet där man kan bo ett tag! Senare i framtiden vill vi bo i typ radhus, men inte förns om några år.
Imorgon eller på måndag ska jag ringa och boka tid hos frisören, e så jävla less på risbusken man har till hår. Ska färga klippa och slinga . Dyrt men nödvändigt ;-) Trött på att se ut som en vinbärsbuske i håret, hehe. Färgen e inte så bra heller, typ olika färger, 5 cm utväxt ( som kanppt syns men ändå ) och ja alltmänt tråkig bara. Jag tröttnar snabbt.
Nu har Dear John laddar klart så nu ska jag kika på den, ska göra en macka först =) Min bebis har nyss somnat han . Tänk att han blir 3 månader på måndag. Shit va snabbt det går. Han blir så stor, vill bara stå hela tiden =)  Våran prins <3 Ska hämta hem gåstolen oxå , är väl dags för den snart, :-D gud så kul .
Nej nu blir det movetime. So long då



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0