Dimma

Usch vilken dimma det är ute. Hade ju hoppats att det skulle va fint väder, precis som igår och i förrgår. Jaja får nöja mej med att det inte snöar. Haha
Är hos mamma o pappa, har vart här sen i söndags =) Men idag ska vi hem.
Imorgon ska vi träffa Sanna =) måste även förbi skolan och lämna in böcker, annars får jag paya hur mkt som helst och det tänker jag inte göra för nå gamla böcker.

Lillhjärtat ligger och sover i mammas o pappas säng. Han vaknade till för ett tag sen så jag gick dit, och då skratta han o grejade , sen rätt som det var så somnade han om. Hehe, sötnosen :) Men nu vaknar han nog snart.

Tänkte bara skriva lite o nu har jag gjort det så nu ska jag vänta på att Sjunde Himlen börjar :-) Förresten på tisdag ska vi skriva kontrakt =) gud så kul :-D Heeejpa

Svar till anonym : Ja det står Frida på ena armen, och HAA på andra :-P


Kommentarer
Postat av: Emelie - Nybliven mamma till Wilma <3

jag svarade på kommentaren i ett inlägg :)

men nu skriver jag här.

Jag går sjukvård och jag kommer börja skolan igen runt omkring mars 2011 :)

2010-05-19 @ 15:19:38
URL: http://emeliieanderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0