Lördag

Vi har precis kommit hem ifrån Skutskär. Åkte dit igår. Min älskling har vart hängig idag.. Hoppas han inte blir sjuk. Stackarn.. Nu ligger han och sover <3
Åkte förbi Media Markt och köpte en hårfön inann vi åkte hit, tog en sväng in på Ikea oxå. Nu ska vi inte göra nått speciellt, Hampus pappa kanske skulle komma förbi. Tänkte kanske gå ner på crusingen o kika lite men jag struntar i det, William är ju så hängig o sådär, vill inte släpa ut honom då.
Imorgon ska vi till Hampus syster för hon fyller år :) Och på tisdag ska vi till Skutskär igen, för då fyller mormor år, men först på dagen ska vi till BVC och då är det dags för 3månaders sprutan. Usch, hoppas det går bra.
Annars  vet jag inte vad som händer och fötter, det visar sig ;)
 bYe


Kommentarer
Postat av: erika

någon dag ska ni leka med mig iaf! :D <3

2010-05-09 @ 00:24:15
URL: http://eeriiika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0