Regn

Fan vad det regnar. Trodde det skulle bli sol idag oxå, men nä :-P Får vara nöjd med den sol man får. Hehe.

Igår sov Julia här med oss. Hon ville sova med William men han sover ju i sin egen säng, så hon sov i barnrummet =). Mackan o Erika kom hit ett tag oxå , Mackan passade William medans vi tjejer gick till Time o köpte lite godis . Jag ser framemot när Mackan och Erika får barn, så Willepill får en kompis :) Julia ville se New Moon igår kväll så vi kikade på den sen gick vi och lag oss kl 23.

Nu har jag precis lagt William, han är så himla söt när han sover med munnen öppen, haha. Han vart lite grinig här så kollade jag på klockan o såg att det var längesen han sov. Vad skönt det är med rutiner nu, han sover en gång på förmiddagen och en gång på eftermiddagen :) Då vet man när man kan göra saker som laga mat, städa osv.

Nu ska jag hänga tvätt, sen kommer mamma o pappa. Ha en trevlig söndag kära du ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0