Skillnad

Tidigare idag skulle jag gå till Ica Maxi, gick förbi Barnens Hus oxå. Kollade på en nappflaska, MAM, den kostade 89:- aldrig i livet att jag köper en nappflaska för 90 spänn. haha. Aja sen gick jag till Ica Maxi, ja då kostade samma flaska 49:- :) Vilken skillnad, 40:- lixom. Okej om det var några kr men 40 (!) Ersättningen t.ex. kostar 63:- på stan, 59:- på Konsum i andersberg, och 55,90 eller nå sånt på Ica Maxi. Lika med blöjor, på Willys e pampers o libero dyrare. Iaf i Skutskär, där kostade dom 108. Tror dom kostar typ 99 på Maxi.
Ica Maxi is the shit alltså ;) Hehe.

Annars så städar jag idag bara. Eller ja, har inte hunnit så mkt. Måste ju underhålla Willepill oxå =) Han ligger o sover just nu. Så jag tänte bara skriva lite o sen dammsuga. Tråk. C you




VÄRLDENS VACKRASTE BARN <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0