Valbo

Idag åkte jag och prinsen till valbo med mamma & pappa. Handlade en massa nya kläder till William. Så nu har han sjukt mkt 68 kläder. Lite onödigt mycket till och med. Menmen kul o variera =) Han är fortfarande hängig och idag hade han massa utslag på magen. Undra vad det kan vara. Har smörjt han jättemycket så vi får se om det blir nå  bättre.

Nu ligger lillen och sover och jag tittar på Unga mödrar. Tänkte gå och köpa ägg sen när han vaknar så jag kan baka muffins. Sen ska jag tittta på film när han har somnat för natten :-)
Nu ska jag fortsätta titta lite.

Svar till anonym: Det står "HAA" = Hampus Andriainen Ahlstedt.

Älskar mina killar <3

Kommentarer
Postat av: mikki

Jag har funderat flera gånger på att sluta amma för det gör så jävla ont.. Har amninsnapp på. Men från den rinner mjölken mest ut..

2010-05-13 @ 20:00:44
URL: http://mikkki.blogg.se/
Postat av: sabina

hellre för mycket kläder än för lite ;)

2010-05-14 @ 10:31:09
URL: http://sabinaronning.blogg.se/
Postat av: Anonym

Okej, jag tyckte det såg ut som om det typ stog frida elr ngt liknande? Men kanske kollade helt galet? :)

2010-05-18 @ 20:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0