William

 Imorse slog vi upp våra blå kl. 9, skönt att slippa gå upp 6 :) Vi åt frukost o lekte lite, och efter att William ätit lunch var det sovdags så vi klädde på oss och gick ut så han fick sova i vagnen. Gick till Hemtex och köpte då ljuslyktor och sen till Barnens Hus, Blomsterlandet och sen gick vi till Maxi o handlade choklad :) 800 g haha ! Men jag ska ha det när jag bakar, så tro inte att jag ska sitta o smälla i mig allting själv  ;)
Vid 14 tiden kom mamma förbi, hon tvättade fönstrena åt mig, på eget bevåg faktist hehe. Jag städade lite, det behövdes kan jag säga :P
Ja det var väl pretty much it. Imorgon ska jag jobba 8-12.30 sen kommer Pia & William och hämtar mig, så ska vi äta lunch med Hampus och sen till stan o hämta Williams armband, sen åker vi till valbo o tittar lite:).
På torsdag kommer fv hit och ska prata lite. Sen händer det inte så mycket mer. På fredag har jag sagt att jag kan jobba så får väl se om jag får nått, på lördag ska jag iallafall jobba, som ledsagare, ska på länsdans i delsbo ;) hähä kan ju bli kul !
Nu tänkte jag kolla runt lite på intra nätet och invänta Desperate. Veckans höjdpunkt ;) C ya






Kommentarer
Postat av: Sandrah, Colins mami

Ja det hoppas jag verkligen. Vi går i hemlingby på tisdagar sen ska vi till sörby imorgon ska ni med? Klockan nio i thomaskyrkan är det :D

2010-10-26 @ 21:46:19
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0