Erika

Ja idag har vi vart med Erika:) Vi tog en promenad till maxi o handlade lite, dessutom hade dom hittat min sjal ;) bra där. Kom hem o lagade lite mat, fisk. William kommer bli så smart han äter jättemycket firre :) Idag när Erika skulle gå så vinka han till henne :D så gullig min hjärta :) Nu ska jag baka muffins. Har nyss kollat på Bert, det e grejer det ;) Hej med er

Malin: Jaa tydligen så, haha nä ush inte jag heller, no way ;)

Förresten gå in på Erikas blogg och läs om hennes&mackans väg till en bebis !

Kommentarer
Postat av: erika

hehe gullig du är gumman :) nu vet jag vart william fått sin gullhet ifrån ;)

2010-09-23 @ 21:25:43
URL: http://eeriiika.blogg.se/
Postat av: Frida - Mamma till Lovis !

sv; skönt att nån förstår vad jag pratar om ;) uch haha . Ja hon är riktigt söt , man blir helt kär.. :)

2010-09-23 @ 22:29:44
URL: http://fraajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0