Helgen

I fredags gick först jag & Erika & William till Barnens Hus, köpte en mössa han kan ha nu och en skitsöt "skotermössa" som kan han ha i vinter ;) haha köpte även sån där "halsduk" eller fuskpolo eller vad det heter. Så nu e hjärtat rustad för vintern hehe.. Sen gick vi till Maxi och handlade lite för ovanlighetens skull :P
På kvällen kom först Yasin& Sonny och sen Mackan & Erika hit o umgicks lite:) Sen drog Hampus & Mackan och jag o Erika satt o prata lite. Sen var det inte så mycket mer, inget jag tänker skriva här iaf :P
I igår var vi mest hemma. Jag hade tvättstugan o sådär, sen på kvällen gick jag till konsum o handlade lite o bakade bullar. Smart Hampus skulle ge William gröt så sätter han sig på stolen (där mina bullar stog o jäste) så dom blev helt platta men dom gick o rädda ändå ;P Sen tände vi alla ljus vi har ha ha och sen kom Linus hit o sov kvar.
Idag vaknade jag kl 5, hade så jävla ont i magen, vet inte vad det va, kunde knappt röra mig o ännu mindre ta hand om William, så när Hampus skulle gå ut o röka fick han sätta ner han i spjälsängen för jag var inte till nån hjälp.. Men de släppte lite efter en ipren , fast jag har fortfarande ont :S Man kan jämföra de med värkar kan jag lova. Och då vet ni mammor iallafall hehe. Sen tog vi en liten promenad bara sen har det var lugna gatan.
Jag ska snart gå o kladda i lite hårinpackning o sen ska jag fan sova tidigt , e dödstrött.
Imorgon ska vi till valbo o handla lite med farmor Pia. Ska inte köpa nått speciellt måste spara pengar till vagnen, men kul o titta lite :)

Nä nu ska jag gå o göra nån nytta. Hejpa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0