tjena hejsan

Idag har jag & min baby vart på stan med Erika :) Vi åt mat o gick o titta lite. William var inte lycklig över att gå i affärer, det har han ärvt av sin far :) Plus att han lag handen i Erikas varma pizza, stackars hjärtat. Han somna iaf närvi kom hem så =)
Jag köpte 2 skjortor på H&M och en tröja från Gina, en mascara och en eyeliner.
Nu har jag precis beställt 2 leggins från H&M oxå, skit skumma men coola ändå :D jag gillar knepiga grejer =)
Tänkte tipsa om lite rabattkoder här åt er ;) Använder ni den här 8909 får ni 25% rabatt :) och den här 1304 får ni 50 kr :) man kan använda båda samtidigt. 20% rabatt på baby & barnkläder: 8843 :) Trevlig shopping ;)

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0