090825

Tjingeling . Idag har jag vart i skolan, rätt skönt faktsit måste jag säga ;D roligt o träffa alla igen ju såklart : )
Idag gick vi till typ halv två, men jag o charlie hade tid hos mats en timme senare så vi fick vackert vänta :) men det gick bra iaf, ser ut som vi kan byta bort idrotten mot religon b om det funkar :) hoppas det.

Nu ska jag bara byta om o så för att sen åka hem till Malin och äta tacos hehe :) skit gott ska det bli, hungrig som man är;) höll på dö idag på lunchen när jag aldrig fick nån mat (!!!!) skulle köpa nån grekisk sallad från mc donalds (haha) men så efter att ha stått i kön i typ 10 min så e den slut o vi åker ner på stan där den oxå var slut ! så hann knappt äta nått. Roligt inlägg om mat va :) kan tänka mej att det blir mycket sånt här framöver, men som sagt, jag tvingar ingen o läsa ;)

Imorgon ska jag åka till mamma o pappa direkt efter skolan :-) ska byta bank o greja lite o hälsa på o passa på att ta med lite grejer tebax hit :)

Nu ska jag klä på mej o traska iväg snart ! c uuuuu


Älskar min Hampus o vår bebis mest :) <3 förresten snart ska jag åka till H o soova där o greja :D myys <3

   My Monkeyman :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0