090829

Helloo hello . Här sitter jag i min sköna soffa o glor på tv :) självklart finns det inget att titta på så tänkte updt lite granna, hehe:) Augusti går mot slutet o snart e det september o vipps så var det höst o snart vinter igen :) mysigt.

Häromdagen var jag ju i valbo med mamma, vi åkte först till Media markt o skulle kika på tv. Så klart så var dom billiga slut men vi gick till Expert där dom hade samma tv till samma pris xD haha , men såg att det var plasma, dum som man är kolladr jag inte det innan (!) o jag vill inte ha nån plasma, så nu e jag på jakt efter en lcd istället, har hittat en fin så vi ska nog åka o köpa den i veckan :) jaja nog om det.
Vi åkte vidare till Ikea där jag först åt mat ( haha var utsvulten som vanligt) :) medans mamma tittade på, haha.
Sen började vi plocka på oss massa grejer, jag köpte så himla mycket sakeratt jag knappt kommer i håg vad det var för nått, men en massa grejer till lägenheten o sådär, nya tallrikar bestick glas husgeråd o soptunnor o en våg o miljoner andra grejer :) det var niiiice .
Efter Ikea åkte vi vidare till Citygross för att kika på lite grejer, där köpte jag 2 orkidéer till köket och två fiina lila krukor till dom :) o lite mat frukt o grejer.
Inte var vi klar där heller, så vi åkte till Ica Maxi nästan endast för att jag skulle köpa sweet chili sås från Icas märke som min lillebror måste ha till nästan all mat! Jag skulle ju bjuda han på mat dagen efter (alltså igår). Köpte även lite annat, som mat o sånt nödvändigt ;)
Sen tillslut åkte vi hem till mej o min kära mor hjälpte mig att bära upp allting samt att packa upp o diska lite o sånt :) Fast hon hann inte så långt för hon hade köpt en gps till pappa o han ringde o tjata att hon skulle komma hem hela tiden, haha :D

Igår efter skolan åkte jag hem o städa upp lite, tog fram maten jag skulle göra osv o väntade på att Johannes skulle komma. När han kom så började jag med maten, som bestod av kycklingfilé pommes o nån gräddfilssås, sallad o stekta kantareller :D Skit gott =) Sen kom mamma o pappa o hämtade Johannes o jag gick ner till Pia o pratade med hjärtat :) sen gick jag vidare till Erika o såklart skulle dom gå till IcaMaxi så jag följde med :) bra med lite motion, haha . Sen kollade vi på film o sen gick jag hem o sov :)

Idag (nu snart ) ska jag åka ner på stan för att köpa present till Julia sen blir det jobb 16-16 , och imorron kommer mamma igen o hjälper mej med lite saker :)

Just ja , nu e vi i v. 18 :) ska ta nya bilder oxå nör jag får tid :) förresten så rör sej bebis hela tiden nästan ! just nu oxå faktist :) <3 mysigt

Nu måste jag verkligen sätta fart om jag ska hinna nånting idag .. Updt senare i guess :) hejs svejs


Kommentarer
Postat av: MICAELA

jag vill också! :)

2009-08-29 @ 12:23:28
URL: http://www.MMicaela.devote.se
Postat av: Pety

Heej de e du juh :D har du oxå blogg! kul. visst e dom sööta??

är du redan i vecka 17???????????? shiit säger ju det tiden går asfort :S

2009-08-29 @ 13:14:22
URL: http://oktoberbebbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0