Ååh

Jaaa jag hade nyss skrivit ett SKIT långt inlägg , så försvann det !! aja what´s to do ?

Aa i vilket fall har erika tjatat att jag ska skaffa en blogg så jag gör väl det då !: ) kan ju va kul o gå tebax o läsa sen,  spec om graviditeten :)

Sitter i våran lägenhet o tittar på tv / datan haha . ska väl sova snart, e så himla trött nu jämt !

Jag har sovit hos mamma & pappa 2 nätter nu , faktist jätte skönt o sova i sin gamla sköna säng kan jag lova =) den ska jag verkligen  ta me mej till 3an ;) haha . Igår så var jag & mamma i Stockholm o handlade lite o åt mat o sånt, det va jätte roligt  ! Synd attt man gör de så sällan, brukar inte komma längre än Max uppsala :P köpte en massa fina saker oxå =) Idag vakna jag upp i skutan, så käkade vi o så sen körde vi in lite saker till mej, :) ganska rörigt här i lilla 1an men de e mysigt me alla ljus o soffan o så :-)

Imorron e det kräftskiva här, ska bli roligt :) mackan o erkan kommer oxå såklart :D så de blir niice :)

O jag saknar mitt hjärta alldelens för mycket ! min äälskling , så långt borta :( men ingeting kan förstöra för oss ! Tänk att de oktober har vi vart tillsammans i 3 år!:) Tiden går snabbt :) Älskar han mer o mer hela tiden, han e verkligen min andra halva :) Älskar dig hampus !

Tiden går så himla snabbt alltså, e redan i v 16 (lördag), okej då, v 15+0 men då e de v. 16 :)
Lägger väl upp lite bilder då & då :-)

Nu tänkte jag lägga mej o kika lite på tv, sen ska jag sova en god natts sömn ;-) godnatt allihopa.

Lägger upp nån bild först :)




Idag v14+6

Idag v. 15 (14+6)

Kommentarer
Postat av: Lillen

Du har ju börjat fått lite mage nu :) hihi

2009-08-14 @ 23:54:47
Postat av: erika

Äntligen stumpan!! :D:D magen växer ju som ogräs för fan, växt skit mkt på bara någon dag ju, sen jag såg dig sist! :O jävla unge och växa.. :D ses om någon timme <3<3

2009-08-15 @ 15:35:37
URL: http://eeriiika.blogg.se/
Postat av: sanna

Underbart :) <3

2009-08-17 @ 19:13:00
URL: http://sannalovgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0