heeeej

ush va regnigt det är. eller ush , det e ganska mysigt ;D kan sitta hemma o dega  o titta på tv o ääta:)  mycket bra :)
just nu e jag som sagt på jobbet. den adnra personalen e o handlar med en kund så jag bad henne köpa lite grejer till mej så när dom kmr tebax ska jag äta lunch. är så jävla hungrig !! inte så konstigt kanske eftersom personalen här hade haft besök o då hade dom bjudit på mina skorpor (?) whats up med det ??? jaha tänkte jag imorse när jag såg att min frukost var borta . tydligen skulle dom köpa tebax men dom hade visst glömt bort det ? hm jaja .
irriterande kan man säga (!!!)

Sen kl fyra ska jag hem . ska förbi stan först o köpa busskort o sånt bara, och ostkrokar, e så jävla sugen på det =)
haha vilket mat inlägg det blev :) aja  nu säger jag tack o hej =)

Kommentarer
Postat av: Mathilda

ostkrokarna kanske blir din graviditetsgrej ;) du vet, nåt som man är sugen på under typ hela graviditeten , haha :)

2009-08-24 @ 14:05:28
URL: http://mmmathiilda.blogg.se/
Postat av: frida

Haha ja de blir nog det :D smarrigt ;)

2009-08-24 @ 18:59:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0