Jobbar

Heello .
Sitter på jobbet o äter kexchoklad haha :D jobbar 16-16 :-) Inte så jätte roligt men bra med pengar iaf :-)
Man kunde inte se nått kön på UL för bebisen låg lite konstigt :P men men, får vänta tills 14 september :)
Efter det åkte jag o Erika ner på stan, hon skulle köpa 2 lampor, sen fick jag en jääättefin sparkdräkt av henne oxå :) tack o tack :D haha känns inte som man behöver köpa så mycket kläder själv, har redan fått jätte mycket :)
häromdagen fick jag elva bodysar o ett par tofflor o en mössa av Challe :D så himla snällt :D hon e rolig hon =)

Sitter o funderar namn oxå .. svårt det där. om ni har nå förslag så får ni gärna skriva en kommentar :D
Om det blir en kille så lär den ju heta ulf i andra namn iaf eftersom både min pappa, min lillebror o hampus o hans pappa heter det i andra namn & hs pappa tilltalsnamn :) så det kommer man ju inte undan :)

Är skit trött oxå , så ska ge sista medicinen kl 22 sen gå o lägga mej tror jag. Lika bra det eftersom jag ska vara kvar här till fyra imorron. Kan bli jobbigt om man e vaken för länge ;)

På måndag börjar skolan oxå . tycker fan det e skönt, få lite rutiner o så :) Haha det där får man väl äta upp sen när den väl börjar kan jag tänka mej :P Ska på möte nån gång oxå o lägga upp det här året så jag fortfarande kan ta studenten, jag Vägrar gå om. aaldrig.

Det e redan fredag idag o imorron byter vi vecka till 17 ! wiho :) Går fan skit snabbt nu, värre va de tidigare. typ mellan 6 och 11 då gick de så himla segt alltså . fy.  :)

Nä nu skaj ag hitta på nått annat ! See u lter:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0