tjaa

Hej , nu sitter jag på jobbet igen. jobbar till kl 8 imrron bitti, så då blir de att åka direkt tilll skolan .. nerå det ska jag inte, charleeene får hämta mej så får vi se haha :D men idag äre ingen rolig dag för jag sakanr min älskade prins så mycket:(<3 men de e tur att vi ses snart hun :D
o bebisen spratlar omkring, igår när jag va hos erika så kolla vi på film då kunde hon känna när h*n sparka :D haha värsta coolt ;D det är en livlig en jag har i magen :) min o hampus älskade beeebis <3

Kommentarer
Postat av: erika

Ja du har en livlig liten unge i magen ;D tänk när han börjar sparka riktigt ordentligt! :) men snart kommer h*n ut ;);) <3

2009-08-23 @ 21:07:17
URL: http://eeriiika.blogg.se/
Postat av: Frida

Haha ja de måste ja hålla med om ;) ja de e inte långt kvar :S shit haha :P <3

2009-08-24 @ 07:22:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0