Baking

Heello :)
Det gick jättebra hos BM, lyssnade på hjärtljuden, spelade in oxå men jag tror jag har förstört filen så kan ej ladda upp den ? :S hmm, fan ja e kass på sånt hehe :-P
Fick se en "docka" som var lika stor som min bebis e nu, o den vägde lika mycket o grejer .. skit coolt :D värsta tung var den ! hehe :) Vi bestämde nya tider , fram till december iallafall :) Just ja , på torsdag ska jag på föräldragrupp.. om nån mer ska dit som läser så lämna gärna en kommentar :D
Efter BM åkte jag hem, sen följde jag med Pia och uträttade några ärenden , sen åkte jag hem igen :-) har bara lega på soffan o tittat på tv hehe ..
Just nu håller jag på bakar chokladkaka till Desperate Housewives ikväll ! :D Städar lite emellan oxå ;-)
Imorgon måste jag ringa fkassan o kolla lite grejer, hm hoppas på lite saker, skulle va väldigt skönt om jag får som jag vill haha :-D Vi får se ;-)
Nu ska jag fortsätta! Kanske skriver senare ;-) goodbye

 
Sån bakar jag nu :)


Bebis :)


Hampus :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0