IKEA

Jag måste åka o handla lite grejer till lägenheten så jag har suttit o kikat runt lite på Ikea efter endel saker :)
Här e några som jag ska köpa;

Vi ska ha en såndär byrå i barnrummet o en i vårat sovrum :-)

 

Sen tänkte jag köpa lite sovkuddar till hampus. jag har ju mina som jag tagit hemmifrån mamma&pappa så jag köper nya till honom  :-), ska även köpa lite prydnadskuddar och lite tavlor och hyllor små förvaringsgrejer till barnrummet. :) kul kul :D sen hittar jag säkert en massa annat jox som jag köper oxå haha! =) pengar e till för att göra av med ;)

 En jul dörrmatta måste jag ha haha o lite julstjärnor

Nej nu ska jag byta possition, nämligen tvn haha " bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0