Jobbar

Hej!
Jag sitter på jobbet, dom ringde imorse o fråga om jag kunde jobba idag, 16-16 och på Söndag 16-16 och det kunde jag såklart. Det var vääldigt välbehövligt :-) När man ska jobba dygn sådär e det skönt me mjukiskläder tycker jag iaf, så ja ja tog en mjukis dress på mig, och när jag kommer hit så säger personalen; ja men va roligt att du fick jobba dygn, nu får du ju vara med på inflyttningsfesten imorgon!. Jaha och där står jag, slafsiga kläder o osminkad !? Nä fy så jag ringde kära svärmor så hon kom och lämnade kläder som tur var:) haha!

Det var faktist riktigt mysigt o jobba idag, jag o en som bor här har bakat kladdkaka och kika på film o grejer, och bara suttit o pratat o så. Väldigt roligt eftersom vi det inte e sån stor ålderskillnad mellan oss!:) Så det är roligt. Imorgon e det ju fest här då som sagt.. så det blir trevligt, det kommer ju finnas saker att göra hela tiden:)!

Jag skrev ju kontrakt idag oxå, o min handläggare var så snäll för egentligen e det 3 månaders uppsägning på den nuvarande lägenheten, men hon ändrade det så jag betalar sista hyran nu när lönen kommer, sen jag e finsihed :) slipper dom 2 andra hyrorna så NO DUBBELHYROR!:-) Utmärkt. Så 1 december flyttar vi in i 3an istället :) Ska åka och köpa bebis säng snart oxå så vi ska ställa i ordning allt, längtar verkligen efter att göra våran tjejs rum :-) Det ska bli skitkul :D

Nä nu måste jag sova, måste ju gå upp kl 7 imorgon :| .. Blä, undra hur det går ? Jag som har sånna problem just nu att ens gå upp på toa på morgonen :S .. BTW så byter vi vecka till 26 på söndag ju , shit vad tiden går snabbt!:) bääbis växer så det knakar, och sparkar ordentligt ! en riktig krigare ;)
Nu säger jag GODNATT !

HAMPUS <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0