Käärlek

Nu är det så att jag vill skriva hur mycket jag älskar min hampus ! Han e verkligen min äälskling och jag skulle aldrig byta bort han mot någonting i världen :) Jag e skitglad att jag har honom, för han lyser upp mina dagar :) my sunshine .
Vi har haft endel tråkiga stunder men det överväger
absolut inte det bra. Och EN sak som är bra, är att vi klarar allting :-) Vi har satts på prov, och än är det inte över men det blir bara bättre o bättre !:) Jag & mitt hjärta ska bli gamla o dö tillsammans :) ha ha.
På onsdag den 21a har vi vart tillsammans i 3 år, dom Bässsta 3 åren i mitt liv :-) fyllda av fart o fläkt, och såklart Looove :)
Hampus e det bästa jag vet och min bästa vän, vi vet allt om varandra o känner varandra utan & innan :) Önskar bara att vi kunde spendera mer tid tillsammans, men var sak har sin tid. Och det är inte långt kvar tills tiden e kommen ;-) Men som sagt så kan vi vänta hela livet om det behövs, för det Är värt att vänta på .. Älskade älskling
Älskar dig min prins, du sitter på mitt hjärtas tron - och där sitter du kvar föralltid :-) <3



Veckan:
Måndag- ledig
Tisdag- SOS alarm kl 12, Vaccination på BMM
Onsdag- Våran 3årsdag, Obduktion, och sen var det något mer
Torsdag- Föräldragrupp BM
Fredag- Skriva kontakt och välja tapeter
Lördag- Titta på bumbibjörnarna som jag har skrivit i min kalender på mobilen HAHA
Söndag- Nothiing

Next week:
Ja då väntar massa trevligt för då e det loov :)
Bl.a. ska jag åka o bada med Hampus systerbarn :-) sweeet. fan va skönt.
Och jag ska till BM, och jag ska göra lite annat =) men de kan jag skriva sen hehe .

Nu:
Nu ska jag titta på Twilight . Det var nåra veckor sen jag såg den nu så jag tycker nog att det e dags. Haha nej men jag älskar den och jag har inga andra bra filmer så, simpel choice !

Förresten prästen så e våran beebis 25 veckor nu :-) eller 24+1 men orka räkna så ;-)
Hon blir stooor där inne och det känns vill jag lova :-) myysigt !
Vi hörs laater gott folk :-)
Adjö


Kommentarer
Postat av: sanna

Grattis till er 3års dag stumpan! :) <3

2009-10-21 @ 21:07:11
URL: http://sannalovgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0