Lördag kvääll

Men heejsan haha . Fyfan ja här sitter jag på en lördag kväll, helt utmattad haha .. så jobbigt o jobba sånna där knas tider . ska snart gå o lägga mej! tänkte kika på andra avenyn först .. :)
har iaf vart på ÖB o köpt massa godis , ja tror jag köpte nästan 1 ½ kg haha , de va extrapris u know ;) o chips o grejer .. herregud ja lär väl rulla fram snart ,,, nerå ligger på max +4,5kg så det e ju lunch :-)  nöjd med det faktist ! ja trodde ja skulle gå upp upp upp hur snabbt som helst men icke :-) men man ska väl inte ropa hej som man brukar säga, har ju iaf typ 17-18 v kvar, jaja nog pratat om det =)
har även  vart nere hos pia o ätit pizza, hemma gjord. så jävla gott alltsså, ja åt fan halva pizzan vi gjorde haha nä men nästan iallafall !:P  lika bra det, man vet aldrig när man får mat n'sta gång ;-)
neru nu måste jag avsluta här för att kika på AA så jag kan sova sen :-P jamen vi hörs då !:)


Love
Hampus
&
Bebis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0