Lördag kväll

Heejsan.
Jag har inte skrivit på länge, ja vet. men jag har haft annat för mig och har inte riktigt orkat skriva haha :-) Igår åkte jag till mamma och pappa och sov kvar där till idag :-) vi käka mat o titta lite på film o sånt mysigt :D det e så skönt o sova där hehe. Men nu blir jag ju av med mitt rum, min lillebror ska ta över det, så dom ställer in min säng o så i hans gamla rum, för den ska minsann stå kvar när jag och bebbson kommer hem o sover haha :D        
Idag har jag inte gjort någonting alls, jag tog tjugo över tre bussen till stan o när jag kom till andersberg så käkade jag middag o sen dess har jag inte gjort ett skit . Riktigt tråkigt ! men man ska ju ha tråkig ibland ;-) Nu tänkte jag kika på nån film o äta lite godis ( ovanligt haha ) för imorgon e det städdag !! Förresten ska GG börja med våran nya lägenhet redan på måndag så det e niice :) måste börja packa grejer nu oxå, det är ju 30 dagar kvar tills jag ska lämna nycklarna .. :)  Nu blir det film ! Byye

 Sötnosen äter plastpåse =)



 Pappa Hampus:D <3  Jag och min älsklingi grekland :D <3 Älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0