Sammandragningar

Godkväll kära läsare.
Jag orkade inte gå till nån affär idag, så det blev varma mackor istället :-) men lika bra gick väl det.
Jahapp, sen har jag kikat på Ivanhoe, hehe :) orkade inte kolla klart så jag ska kolla på resten imorron ;-)
Imorgon efter skolan ska jag åka med mamma till Rusta och Owe Jansson och det ska bli himla trevligt för det var längesen ! Gillar o gå på såna där billiga affärer :D Finns så mycket roliga grejer o köpa :D shampoo, duschkrämer, balsam, body lotions, godis, ljuslyktor och en massa annat !:) Efter det ska vi titta på lägenheten !
Jag har kommit på att jag har sammandragningar, hehe . Lite efter sådär då men jag kan väl inte veta allt :D
En himla konstig känsla , lite obehagligt tycker jag iallafall! Magen blir som en boll haha :)
Nej nu ska jag gå och dricka nånting, sen borsta tänderna och gå o lägga mej ;-) har vart jätte trött ända sen 19.30 tiden men då kan man ju inte gå o lägga sig . Så nu tänkte jag lägga mig i sängen o titta på tv, har sovmorgon imorron oxå ! SKÖNT ! passar mej utmärkt då jag har fått för mej nån fix idé att jag absolut inte kommer upp ur sängen på morgonen ? Är som ett riktigt kolli på morgonen ! Och det påminner mej om att jag måste ta mina järntabletter så nu ska jag kila !
Hejdå och ha en fortsatt trevlig helg ! ;)

Hampus  <3


Kommentarer
Postat av: erika

Godnatt ;D .. vi måste ses nån dag snart :) <3

2009-10-07 @ 21:42:01
URL: http://eeriiika.blogg.se/
Postat av: erika

jamen vi kan höras av dårå :)

2009-10-07 @ 23:24:03
URL: http://eeriiika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0