Soffbord

Okej, nu har jag tittat på andra avenyn, så jag började kika på ikea efter soffbord .. men jag kom på att jag redan hittat ett haha !:) skit fint e det . Vi har ett skitfint som jag älskar, men kan tyvärr inte ha det pgr av soffan .. så har hittat ett runt, faaktist jättefint :) ska åka till Ikea med mamma snart o köpa det så jag har det gjort iallafall .. :-) 

 Det här har vi redan, jag verkligen älskar det bordet! nu står det i mammas & pappas vardagsrum, så det gör ju någon nytta iallafall ;) hehe.

 Här e våran soffa, som ni ser så skulle det inte vara skitfint o klämma in det där bordet där :-P

Så vi ska köpa det här istället ! Gillar det jättemycket faktist :-) inte nå dyrt heller :-)

Hmm jaa , ikea kan man sitta länge o kika på! Hittade en fin spjälsäng oxå, för 898:- och det e inte mycket tycker jag ! helt perfekt :-) Nu väntar jag bara på en lägenhet så man kan börja bestämma färger o så .. ska ju tapetsera om oxå . haha riktigt roligt,  gillar sånna här projekt :D
Har ju hittat endel fina tapeter men dom va rätt så dyra så lär nog kika på några andra .. får se vad jag hittar . Det enda jag har bestämt e att vi ska ha vita möbler i bebisens rum iallafall :-)

Namn
Jag tänkte att om ni har nå fina flicknamn så kan ni gärna få lämna en kommentar ! :-)
Min kära Hampus vill ha ett namn och det är Felice , men jag gillar Alice .. så vi kanske gör en variant , typ
Alice Felice . Fast med Felice som tilltalsnamn ! Men jag vet inte .. det är så svårt. Och visst det finns hur mycket fina namn som helst men hon ska ju ha det hela livet lixom ! Och vi tänker inte bestämma oss för något än iaf, eftersom när hon kommer ut kanske hon ser ut som någon helt annan !:-) därför ska vi vara öppna för förslag haha. Så har ni inget att göra, leta namn o skriv i kommentarer ! :D

Nu är det iallafall läggdags, hehe. Är riktigt trött nu .. men någon e skit pigg o sparkar o har sig ! :) Verkar inte vilja sova ;-) Jag byter ju vecka till vecka 23 imorgon ! Läste att bebisarna börjar ha "sov och vaken rutiner nu " hehe roligt !:D Nä nu säger vi godnatt :)

    Far & Dotter ;)

Kommentarer
Postat av: Pety

kändes verkligen skitskum å dricka hahah :) nu vart man ju inge full men ändå :P

2009-10-03 @ 23:44:44
URL: http://oktoberbebbe.blogg.se/
Postat av: Anonym

sån soffa har jag och min karl också köpt,vi älskar den.....helt sjukt skön och snygg framför allt.

2009-10-04 @ 00:41:22
Postat av: micaela

nora är fint :)

2009-10-04 @ 21:08:46
URL: http://mmicaela.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0