Tjingeling

Tudeluu
Vad har ni för er ? Jag sitter o tittar på grannfejden, haha så jävla roligt :-P Jag har nyss vart nere hos Hampus
mamma och vart med barnen haha , Ellen hade en lös tand så hon slet ut den, allt för en 10a haha ;-) så numer har hon inga framtänder ! hahah ser väldigt roligt ut :)
Imorgon e det dax för besök hos BM , ska väl göra dom där basic sakerna, mäta magen, lyssna hjärtljud osv :) mysigt :D så roligt o höra på hjärtljuden, för hon börjar alltid sparka så det bara sprakar ut högtalarna, haha:D
Efter det blir det bad, och sen stan för att äta och på kvällen e det storhandling som står på listan! Imorgon kväll e jag förmodligen helt slut kan jag tänka mig :-P haha lär ju somna kl 20 senast .. hihi.
Jag har tagit lite bilder idag som jag tänkte lägga in ! är ju lite dålig med det (a) .. hoppas ni blir nöjda nu iaf haha . Sen blir det sängen !! Ganska trött efter det här jobb dygnet. Att bero på jobb, imorgon e det plånbokens födelsedag:D tjoho ! kan inte låta bli att köpa nått imorgon på stan kan ja tänka mej :D Hej med er !

 En tandlös trollunge :-)  Vad menar du ??? hahah
Julia :)  Vecka 25 !   25 igen :)
 Kanonkulan och Jullson :D  26e  veckan :)


Kommentarer
Postat av: erika

wiiihoo, lite bilder ;D;D magen är så jävla härlig ju! växer som fan :P .. :D snart kommer lilla felice ut :):):)

2009-10-26 @ 21:59:44
URL: http://eeriiika.blogg.se/
Postat av: erika

Tiden kommer ju gå så jävla snabbt! :D men det är ju bara bra egentligen så hon kommer ut någongång :):)

2009-10-27 @ 10:29:41
URL: http://eeriiika.blogg.se/
Postat av: Anonym

härlig blogg du har,man märker att du är en glad människa:)! men juh mer bilder desto roligare blogg juh....alltid kul att se hur bloggaren ser ut juh:) ha en bra dag!!

2009-10-28 @ 16:58:11
Postat av: Pety

oj vad magen växer.. kul :D

2009-10-30 @ 07:56:58
URL: http://oktoberbebbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0