Trött

Ja ja orkar verkligen inte blogga nu haha :9 har ändå inge kul o skriva =)
1 december byter vi lägenhet till en 3a här :) får den helt nyrenoverad, från golv till tak :-) de gillar vi ! ;-)
Imorgon e det helg fyfan vad skönt ! Jag kan lova att jag är så trött nu förtiden att jag borde gå i dvala :-) hehe , har sovit 2h mitt på dagen idag .. det var skönt, men blev inge piggare :-P
Imorgon efter skolan åker jag hem till mamma&pappa o äter o grejar så sover jag nog kvar där :-) orka åka hem på kvällen, nä :). På lördag ska vi kansek åka till Lager 157, får se hur det blir.
Nu ska jag äta nått gott ( ha ha ) o kolla på film. Jag får väl ta lite bilder nåndag o lägga in haha :D So long !


Hampus Andriainen Ahlstedt


Kommentarer
Postat av: Malin

Tja! Jag kommer hem till Skutan idag och stannar till på söndag. Kom förbi om ni har tid:-) Pussssss

2009-10-16 @ 07:03:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0