Trött

Hej. Är heelt slut alltså . För var jag ju hos BM, och allting såg bra ut :) förutom mit blodgrejs så jag ska äta nå andra järntabletter men det var ju inte hela världen . hehe :) mitt sf mått var 24, inte för jag vet vad det betyder men ändå ? .. låg mitt i kurvan iaf hehe . ja sen åkte vi o bada, och det var jätteskönt , men vi blev trötta snabbt haha ! sen gick vi till stan och åt mat och sådär , handla lite :) jag köpte mössan o vantarna bland annat, fast i grått och inte i rosa. Sen köpte jag ett par skor, lite smink, en tröja och lite annat kraffs =) roligt roligt . Efter det handlade vi och sen var klockan 19 och då åt jag igen o sen kika jag på Ugly Betty och DH :) Det var min dag det !
Imorgon ska jag baka bullar & tekakor ! Och på eftermiddagen blirdet Ikeea med mamma :-) Härligt :D  Men nu är jag soo tierd så nu ska jag sova ! Bye =)

 Älskar mitt hjärta <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0