Eftermiddag

Heeeeeejsan .

Sitter just nu på jobbet :-) Har vart med mamma & pappa och ätit lunch på Brända Bocken, jag åt kycklingfilé o fetaostcreme o potatis, självklart måste jag äta efterrätt oxå så jag åt nå kladdkaka med bär :-) skit gott :D det var trevligt som fan =) haha. Sen gick vi runt o kika lite på stan, sen var jag tvungen att gå till bussen, fick mat (flygande jacob) som jag ska äta imorron till lunch :D fyfan va gott . sen hade dom plockat plommon hos mormor som jag oxå fick , o dom hade till&med köpt jordgubbar åt mej ;) väldigt snällt :D Så nu sitter jag & äter jordgubbar:) skit goda faksit:) . Har väl inte så mycket mer att skriva antar jag. Förutom att det ska vli jääävligt skönt o va ledig måndag & tisdag ! sweeet. :) aja nu får de räcka, Godbye =)

  MIN PRIIIIINS :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0