Lista

Vagn:
(X) Vagn
(X) Filt
(X) Åkpåse
( ) Plastad frotté
(X) Vagnleksak/Mobil
( ) Reflex
(X) Skötväska

Bil:
(X) Bilstol

Sova gott:
(X) Spjälsäng/Vagga
(X) Spjälskydd
(X) Madrass
(X) Täcke
(X) Kudde
(X) Lakan
(X) Plastad frotté
(X) Påslakanset
(X) Leksaksmobil/speldosa
(X) Gosedjur

Sköta om:
(X) Skötbord
(X) Skötbädd/skötskydd
(X) Våtservetter
(X) Tvättlappar
(X) Blöjor
(X) Blöjhink

Äta mat:
(X) Amnings-BH
(X) Bröstpump
(X) Nappflaska
( ) Flaskborste
( ) Modersmjölksersättning
(X) Amnings kupor
(X) Haklappar
(X) Dreggelhaklappar

Bada:
(X) Badbalja
(X) Tvättlappar av frotté
(X) babyolja
(X) badhandduk med huva

Kläder stlk 50/52
(X) Body
(X) Dress
(X) Mjukisbyxor
(X) Mössa
(X) Pyjamas
(X) Strumpor

Kläder stlk 56:
(X) Bodys
(X) Strumpor
(X) Pyjamasar
(X) VelourByxor
(X) Mössor
(X) Overall-tunn
(X) Overall-tjock
(X) Tossor

Mini-Apotek:
( ) Kräm mot röd bebisrumpa
( ) Näsdroppar för spädbarn
( ) Panodil, stolpiller för spädbarn
(X) Febertermometer
(X) Kräm mot torr hud
( ) Idomin
(X) Barnolja
( ) Xylocain

Övrigt:
(X) Filtar
(X) Amningskudde
(X) Bärsele
(X) Babysitter
(X) Snuttefilt
(X) Nalle/gosedjur
(X) Nappar
( )Napphållare
(X) Fårskinnspläd
(X) Förvaringsmöbel till bebiskläder
(X) Babygym

I brist på annat så kan ni ju få veta vad vi har och inte har till bebisen haha :)
Såg förövrigt att det var besöksförbud på BB pgr av svinis .. fatta man ju nästan ! Tråkigt men kanske behövligt.
Folk får vänta tills vi e hemma ist:).

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Du anar inte hur avis jag blir när jag läser din blogg och att du ska få bebis precis när som hälst, Fast jag fick min son för två veckor sen så saknar jag det och det känns som en evighets sedan. Hoppas allt går bra. / S

2010-02-03 @ 17:59:20
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/
Postat av: mathilda

åh, snart är det verkligen dags :D spännande! hoppas allt går bra :) och jag håller med, det kanske är bäst att folk får vänta tills ni är hemma så ni får lite lugn och ro innan. Du få höra av dig när ni är hemma och orkar med besök så jag får beskåda lilla felice :)

2010-02-04 @ 17:13:19
URL: http://carinmathilda.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kom in på din sida av en slump och såg detta inlägg. Jag tänkte bara ge dig lite tips: Kräm mot röd bebis rumpa borde du ha för det kommer hon bli. Jag använde allt som bvc sa, men skit i dom du ska ha Helosan på röd bebis rumpa säger jag då det försvann efter EN användning. Även näsdroppar för spädbarn är jäääätte bra att ha kan även lägga till Näsfrida. Och även napphållare för alla nappar försvinner på 2 sekunder! // Mamma till en 2 månaders plutt.

2010-02-05 @ 02:27:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0