Lördag

Hoppsan nu var det visst nästan en vecka sen jag skrev .. men jag hinner knappt sitta vid datorn. När W sover så är det massa andra saker som ska göras .. aja det ordnar väl upp sig ;)
Just nu sove rhan hehe , han har vart skit lugn hela dagen, och sovit jättebra inatt, bara vaknat 1 gång , plus att han har sovit i sin säng så jag har inte legat som en stel pinne :)
Idag har vi vart ute och gjort lite ärenden, ett besök och sen till Pias jobb och lämna ett halsband, vi fick pengar av hennes jobbkompis till W som vi ska köpa nått för =) gulligt hehe. Sen har vi handlat oxå, massa godis har jag köpt , fy fy :P Förresten, har 3 kg kvar tills alla grav kilon e borta=) sweet.
Snart kommer Leila och hennes Bian hit och hälsar på :-) det blir trevligt. Hennes son e 5 dagar äldre än min , men William var dubbelt så stor som hennes typ =) haha .
Förresten ska jag lägga in massa bilder på W på datorn ikväll tänkte jag så om jag får nån tid över kan jag slänga in någon. Nu ska jag fortsätta äta min goda fläskfilé stroganoff :) Ha en trevlig kväll ;-) bye

Kommentarer
Postat av: erika

haha jo eller hur :P

2010-02-27 @ 21:50:05
URL: http://eeriiika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0