Måndag

Ny vecka igen, skönt :) haha, skönt tycker jag. Speciellt nu när jag e ledig =) .
Är hos mamma & pappa fortfarande, vi var och badade igår på pappas jobb, skit skönt var det:)
Jag har precis ätit lunch och ska strax ta bussen till stan, ska bl a in på fkassan och fixa lite, sen ska jag köpa lite små grejor , en body och amnings bh t.ex. :)
På torsdag fyller mamma år oxå så då ska jag tillbaka hit:) men släkten kommer på söndag istället, så då ska jag hit igen haha :-D märks inte att jag har flyttat ? :D
Hoppsan nu springer klockan iväg,jag måste skynda mej om jag ska hinna med tio i bussen ! Hörs då=)


Kommentarer
Postat av: erika

bra det stumpan :D <3

2010-02-01 @ 15:32:55
URL: http://eeriiika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0