sjuk

mja , jag har varit sjuk hela veckan, ont i halsen, snorig och hostig som bara den, så nu när det går bort så är det väl klart att jag ska bli mer sjuk:) inatt har jag vart uppe & spytt 2 ggr , och har jätte mycket feber . Åh det är så jobbigt , speicellt när jag inte kan äta nånting, och därmed inte ta nån alvedon för det blir så starkt för magen ... har inte sovit mycket inatt , fem minuter hit & fem minuter dit . När kl blir 8 ska jag ringa HC ! Nu ska jag vila tills dess.. förresten, mamma kommer på luncehn med blåbärsoppa åt mej ;-) hon e swnäll hon :-D
adjö

Kommentarer
Postat av: sanna

Stackare :( Hoppas de går över fort! jobbigt med feber! Krya på dig så får vi ses snart :) Puss <3

2010-02-02 @ 08:57:38
URL: http://sannalovgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0