Sunday

Tudelu .
I helgen har jag & lilla hjärtat vart hos mamma & pappa i skutskär. I fredags var bara pappa hemma, så vi tittade lite på OS o så :-) Igår var vi och hälsade på mammas farmor, och sen på kvällen var vi bjuda på middag hos kära moster :) tråkigt bara att när alla åt låg jag o amma, lika med efterrätten, haha ! men så kan det vara:)
Nu är vi hemma och William ligger o sover och jag ska städa upp lite här tänkte jag. Sen ska jag lägga mej i sängen med sötnosen och kika på tvn ett tag :)
Imorgon ska vi abra vara hemma och mysa med min stora älskling :) <3 Ska äta pizza o så =)
På tisdag kommer BVC på hembesök oxå, så de kan ju va bra om man plockar upp lite så hon inte tappar hakan haha ;) närå så  farligt e det inte.
Nu ska jag börja städa lite ! ha det så bra:)

Älskar er, Hampus & William över allt annat ! min fina lilla familj <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0