Tisdag

Det gick väl sådär idag på förlossningen , hade hoppats på att det var vatten som läckte men det var slemproppen . så det e bara o vänta ... men jag har rätt ont i magen och ibak i ryggen nu , inte så att det kommer i intervaller men ibland gördet riktigt ont .. men jag skulle inte bli förvånad om vi får gå över typ 2 veckor ! hehe.
Idag fyller Mackan  år (grattis) :D ska gå ner dit om ett tag tänkte jag. Sitter o väntar på mamma nu , hon e här i stan o skulle handla så hon handlar lite åt mig med snäll som hon är:)
Annars händer det inte mycket just nu .. tänkte kolla på film sen om jag orkar , det gör jag nog inte med tanke på att jag faktist gick upp halv 6 imorse. jaja jag skriver väl om det händer nått ;-)

Hampus på mitt hjärtas tron :)


Kommentarer
Postat av: ThinaJonasBlirChelsea

Spännande! =D=D Tihi

2010-02-09 @ 21:06:52
URL: http://thinajonas.blogg.se/
Postat av: fraajs.blogg.se

grattis till lille bebisen !

2010-02-12 @ 13:39:07
URL: http://fraajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0