2010

Idag har jag jobbat från 14 till 20, det gick snabbt ! Inge kul att åka bussen hem sen , men det gick bra hehe ..
Ska strax gå och lägga mig, är skit tröt som vanligt .. Jag jobbar ju imorron till på söndag så jag tänkte ta lite nya bilder på sön kväll o lägga ut, var ju ett tag sen haha =)
Ush jag har som små förvärkar lite då och då , det gör inte så ont precis men det är mer som en dryg och jobbig känsla. Hmm dom här e väl inget jämför när man får smaka på dom riktiga värkarna , men bring it on haha jag e rätt trött på gå runt som en flodhäst nu , mina ben och fötter och händer e så svullna så benen liknar inte ens ett par ben utan mer 2 stockar ! och händerna ser ut som 2 bullar med 10 prinskorvar typ , hahaha! Svullen i ansiktet är jag med, kan inte förstå hur man kan tycka att det e "de finaste som finns" när en tjej e gravid? Visst e det fint och mysigt med magen, men that´s it. Resten e pest o pina =) Jaja nog om klagerier , nu ska jag gå o lägga mej istället = ) Pusss hej 

 Du är på dag 244 av 280. (87,1%).
Du är i vecka 35.
Du har gått 34 fulla veckor och 5 fulla dagar (v34+5).
Du är i 8:e kalendermånaden.
Du är i 9:e graviditetsmånaden (lunarmånaden).
Du är i trimester tre.
Beräknat förlossningsdatum Lör 6 feb 2010
Du har 36 dagar kvar till beräknad förlossning. shit 36 dagar ??

hampus andriainen min pääärla =)

Kommentarer
Postat av: erika

36 dagar redan? shit.. haha. men gumman du kommer föda innan ;D inom kort! de känner jag på mig ;) hoppas iaf det. hihi.

2010-01-02 @ 19:45:16
URL: http://eeriiika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0