Mätt:)

Shit va mätt jag e, har ätit smörgåstårta + vanlig tårta , skit gott :-D Har vart nere hos svärmor hela dagen typ, folk har kommit & gått :)  Imorgon e det städdags .. måste ju va fint när babe kommer hem på fredag, he he :)
På lördag e det 2 veckor kvar till BF :-S helt sjukt ! Hoppas hon kommer snart. Orkar inte vänta=)
Ska kika på andra avenyn , har för mej att det börjar idag (?) sen ska jag titta på 3dje johan falk.
Imorron ska jag ner på stan o klaga på satans mobilen , haft den i 8 dagar o den e sönder :-S jaaja lär väl lämna in den ! Nu har jag annat för mig ! soo long :)

     Looove you

Kommentarer
Postat av: suz

du hade kommenterat på en f.d kompis blogg förut.

där hittade jag dig!

hoppas det är bra med dig och magen!

2010-01-21 @ 10:24:31
URL: http://lifeofsuzy.blogg.se/
Postat av: charlenehaglund.blogg.se

haha, Felice väntar på mig :) det vet jag..



Hmm, jag har hittat en klänning, men det finns inge sånna här dressar med typ puma och sånt där vi är .

ska kika lite mer :) puss och kram och knip ett tag till

;)

2010-01-21 @ 12:58:04
Postat av: Anonym

ÅH vad roligt, har ni bestämmt namn?

Men dåså vilken lättnad,glad för din/eran skull :)

Inte lång tid kvar för någon nu då, tidne går snabbt.. underbart!

2010-01-22 @ 00:36:33
URL: http://prinsessan87.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0