Still going strong

Jag e så sugen på våfflor :-D men imorron ska jag göra pastasallad , skit sugen på det med haha :D jaja nog om mat ;)
Det gick bra på jobbet idag , lite segt bara . men det är som vanligtt på söndagarna =)
I veckan ska jag nog åka till min kusin igen i stockholm ? måste kolla upp de:) annars blir det lugna gatan ! skit skönt faktist, det har vart så mkt med jul & nyår å så.. men det är nice :-) jag o mamma ska nog till ikea o handla en tv bänk o de sista till bääsen , mysigt :)
Sitter och lyssnar på gamla ken låtar, hihi jag tänker på alla åren som gått , både bra och dåligt, men mest bra, och det bästa av allt e såklart att jag fortfarande har mitt älskade hjärta <3
Tänkte lägga upp lite nya bilder =) bl.a. på lite kläder jag & hampus fått av stellan, malin & hugo =)
Och det var nog allt för mig just nu , men jag skriver nog endel i veckan eftersom jag inte ska göra nått speciellt :-) ha det så bra så länge ! byebye

 Dom här 2 e från hampus systers kompis =) det e vantar & mössa till skorna oxå. :) skit sött




 v. 35+0 (36)


Sida vid sida föralltid älskling, 3 år <3 we belong together


Kommentarer
Postat av: erika

ja eller hur! jag längtar, mer än dig för fan ;D haha. nejdå :):) men mycket längtar jag iaf och få pussa och mysa den lilla :):) ska bli så kul! ja klart vi kan ses i veckan, jag kan när som helst :) <3

2010-01-03 @ 21:43:23
URL: http://eeriiika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0