Fullt upp:)

Idag har vi haft fullt upp! Vaknade halv 9, upp duscha o greja, tog bussen 11.05 till stan o mötte Sanna:) Gick till banken o hon tog ut lite pengar, sen gjorde jag nytt pass och vi gick runt o kikade lite, åt kycklingsallad på 9an:) Hittade en klänning jag ska ha imorgon, med leopardmönster haha :-D Köpte även en tröja och present åt Hugo som fyller på tisdag =) När vi åkte hem vid 16 tiden så kom mamma o pappa, då åkte vi o köpte en gräsklippare, mycket bra. Sen solade jag med Erika och sen gick jag hem och gjorde potatisgratäng och diskade lite. Nu sitter jag här o ska snart bada sen ska jag lägga mej, är trött efter en lång o varm dag. Skönt som fan. Imorgon kommer älskade Hampus kl 8 på morgonen!
Ska äta lunch hos Pia med massa folk, sen på eftermiddagen/kvällen ska vi grilla. Jag har köpt 3 cider jag ska dricka, woho det var verkligen inte igår !=) Kul ska det bli .
Ont som fan gör det när jag skriver, råkade skala bort en bit av nageln när jag skala potatis. Klant :)
Nu måste jag raka bort orgäset som växer på mina ben, hehe. Hööres, ha en trevlig midsommar allihopa !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0